RE: Porucha myčky Bosh

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Listopad 6 07:53:51 CET 2012

Jak uz jsem zde psal nekolikrat. Na 99% bude zavada v ohybu svazku kabelu, ktery vede ze dveri mycky dolu do jeji spodni casti (otevrete oplechovani dveri a uvidite ho). Tam se ukrouti nektery z dratu od nejakeho cidla ventilu nebo cerpadla a je vymalovano. Mycka se pak chova presne takhle chaoticky, nekde zusatne stat a dal odmita cokoliv delat.
Bohuzel oprava moc k nicemu nevede, protoze ten svazek dratu ma nejakou zivotnost a kdyz praskne jeden, brzy nasleduje druhy. Sam jsem mel nervy na opravu dvou takto prelomenych dratu, pri tretim sla mycka z domu. Jen pro predstavu, mycka jela cca 8 let bez jedine zavady, pak ty zavady sly v kadenci nekolika mesicu po sobe. Bohuzel ten svazek dratu je jediny nahradni dil, ktery se k Bozenam nedodava, jinak sezenete do posledni podlozky vsechno.

Jakub Serych