RE: Porucha myčky Bosh

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Úterý Listopad 6 10:22:50 CET 2012

Hmmm... To vypadá docela pravděpodobně :-(. To jste mě moc nepotěšil. Doufal jsem, že to bude nějaká ptákovina. Mě už párkrát napadlo že je to nějaký studeňák. Ptotože to chvíli napouští, pak se s něčím hne a napouštět to přestane. Já ale netuším, jestli to mělo přestat napouštět nebo ne... A předtím se v průběhu několika měsíců párkrát stalo že se myčka "zbláznila" a musel jsem ji resetovat. Pak zase myla normálně.

Dík, Martin.