Trubice Philips PL-S 2P predradnik

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Listopad 4 16:02:01 CET 2012

Obecne jsou tyto 2-pinove trubice urcene pro magneticky predradniky,
maji v sobe integrovany starter a zvenku vyzaduji jen tlumivku (kondenzator
pro takto male vykony je uplne zbytecny).

Verze se 4-pinovym konektorem pak maji vytazene vsechny piny trubic,
nemaji v sobe starter a je mozne je pouzit jak s magnetickym, tak elektronickym
predradnikem.

Pri volbe wataze tlumivky neni spravne kriterium "dostatecny" vykon, ale
"spravny" vykon. Pri prilis malem vykonu tlumivky bude tlumivka hrat a svetlo
bude malo svitit. Pri prilis velkem vykonu Vam zarivka zhori.

PL

***************************************

From: Jiří Vojtek
To: hw-list na list.hw.cz
Sent: Sunday, November 04, 2012 2:46 PM
Subject: Trubice Philips PL-S 2P predradnik

Zdravim,
Prave jsem zjistil, ze jsem uz asi uplne mimo.
Po letech potrebuji udelat nejake svetlo tak jsem se rozhodl z duvodu mista a jednoduchosti pro subj. a priznam se, ze se totalne ztracim v pojmech.
Vsude pisou elektromagneticky predradnik pro trubice, usporky, ale nemuzu k nicem u poradne najit technicke parametry.
Dodnes ziju v predstave, ze k zarivce potrebuju tlumiku kondik starter. Starter maji tyto trubice integrovany I kondik kvuli ruseni.
A ted je tu otazka potrebuju specialni tlumivku po praci s touto trubici ?
Jinymy slovy kdyz tam dam tlumivku puvodne pro T8 trubici o dostatecnem vykonu  a kondenzator pojede to?
http://www.ecat.lighting.philips.com/l/lamps/compact-fluorescent-non-integrated/pl-s/master-pl-s-2-pin/92936483011_eu/
Dekuji
J.V.