Trubice Philips PL-S 2P predradnik

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Neděle Listopad 4 16:26:11 CET 2012

Diky,
Tak prece jenom nejsem uplne mimo nadobu. Delal jsem jenom s klasikou a
rikal jsem si, ze se to preci nemuze tak lisit.
Ale cervicek hlodal, preci jenom lepsi se jednou zeptat, nez neco ugrilovat.
J.V.

PS. Kdyz jsem to po sobe cetl nestacil jsem se divit kolik tam mam preklepu
- omlouvam se.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Labaj
Sent: Sunday, November 04, 2012 4:02 PM
To: HW-news
Subject: Re: Trubice Philips PL-S 2P predradnik

Obecne jsou tyto 2-pinove trubice urcene pro magneticky predradniky, maji v
sobe integrovany starter a zvenku vyzaduji jen tlumivku (kondenzator pro
takto male vykony je uplne zbytecny).

Verze se 4-pinovym konektorem pak maji vytazene vsechny piny trubic, nemaji
v sobe starter a je mozne je pouzit jak s magnetickym, tak elektronickym
predradnikem.

Pri volbe wataze tlumivky neni spravne kriterium "dostatecny" vykon, ale
"spravny" vykon. Pri prilis malem vykonu tlumivky bude tlumivka hrat a
svetlo bude malo svitit. Pri prilis velkem vykonu Vam zarivka zhori.

PL