Trubice Philips PL-S 2P predradnik

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Listopad 4 15:19:45 CET 2012

 4.11.2012, 15:12:45

"How can we help you?"

Tohle na mne vyskakuje, pri kliknuti na vas odkaz.
Takze, ne upne presne vim, o jakou trubici vam jde.
Ale obecne, pokud pouzijete tlumivku pro priblizne stejnou wataz
zarivky, tak to fungovat bude. Mozna nedosahnete presne katalogovych
parametru a funkcni to bude.
Ostatne, tyhle paticove zarivky jsou s T8 dost blizci pribuzni.
Sam mam v provozu jedno svitidlo, postavene jeste v dobach
bolsevickych, na tehdejsi DZ9 + prislusna tlumivka.
DZ9 zmizely ve viru dejin, takze ve svitidle se vystridalo uz nekolik
jinych trubic, aktualne Osram Dulux 11W, a stale funguje bez problemu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz