Trubice Philips PL-S 2P predradnik

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Neděle Listopad 4 14:46:51 CET 2012

Zdravim,

Prave jsem zjistil, ze jsem uz asi uplne mimo.

Po letech potrebuji udelat nejake svetlo tak jsem se rozhodl z duvodu mista
a jednoduchosti pro subj. a priznam se, ze se totalne ztracim v pojmech.

Vsude pisou elektromagneticky predradnik pro trubice, usporky, ale nemuzu k
nicem u poradne najit technicke parametry.

Dodnes ziju v predstave, ze k zarivce potrebuju tlumiku kondik starter.
Starter maji tyto trubice integrovany I kondik kvuli ruseni.

A ted je tu otazka potrebuju specialni tlumivku po praci s touto trubici ?

Jinymy slovy kdyz tam dam tlumivku puvodne pro T8 trubici o dostatecnem
vykonu  a kondenzator pojede to?

http://www.ecat.lighting.philips.com/l/lamps/compact-fluorescent-non-integra
ted/pl-s/master-pl-s-2-pin/92936483011_eu/

Dekuji

J.V.