Tachometer osobneho auta

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Květen 22 16:28:02 CEST 2012

Novější auta berou údaj o rychlosti z ŘJ a s rafikou hýbe elektromotorek.
Při havárii se ten motorek prostě odpojí stejně jako vystřelí airbag. Možná
je tam i nějaká aretace. Motorek bez problémů drží tam, kde zůstal, ale
rukou s ním jde pohnout.
U VAG koncernu jde dokonce přes diagnostiku vyhnat všechny rafiky do svislé
polohy, aniž by se auto nastartovalo nebo pohlo. Hodí se to na kalibraci,
pokud se něco dělalo s budíky.