Re: Mobil / modem s externi antenou pro pripojeni na internet

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Pátek Květen 18 09:49:47 CEST 2012

Ahoj Láďo,

Díky za odpověď.

Já plánuji být QRV z Velké deštné na 9 cm. Budu mít pouze 9 cm, tak bez netu bych byl úplně ztracenej.
Naposled jsem tam byl v době, kdy tam ještě byla rozhledna a volat se dalo pouze z rozhledny.
Ta je teď zbouraná.

Prošel jsem si obchody a v dnešní době nic s externí ANT se nesežene, axterní ANT jo, ale mívaj koax RG58.
Nějak to ve mě nebudí důvěru.

Zkusím koupit http://eshop.vodafone.cz/shop/mobileInternetDetails.jsp?selectedTab=overview&skuId=sku500190020&selectedMainTab=buyOnlyHandset&_requestid=199282

Snad to půjde, ještě zvažuju to dát do ohniska 60 cm offset paraboly, ale na Velkou deštnou půjdu pěšky,
tak nevím, jak bych to pobral, ještě bych musel vzít další stativ.

(zelené mozky neřeším, nebudu nic zatloukat do země, a budu na proše vyhrazené pro turisty.
Asi jako tady http://ok1cjh.nagano.cz/Fotogalerie/2011/Snezka_Cinovec_9cm/thumb.html ,
ale ještě vezmu NB a rybářský stoleček.)

73 Honza, OK1CJH
http://ok1cjh.nagano.cz