Mobil / modem s externi antenou pro pripojeni na internet

Na navrhpcb na gmail.com
Neděle Květen 27 16:10:45 CEST 2012

Usb K3765 ma zabudovany interni antenni konektor, je nutno odplastovat. Tyhle hracky se daji snadno nastavit na 2g only, 3g only, auto... Dokonce to umi voice a sms a 5 mbit upload...

Na mobil, treba kvuli Fieldtestu, kt. dovoli mmj zamknout channel a tim konkretni btsku, nutno antenu priletovat, na desce kazdeo jsou normalni kontaktni dotykove plosky a tam by to nemel byt problem chytit...

Ale myslim ze puvodni antenu je treba uz nezapojit proto jsem v k3765 tu puvodni ant. Radeji vyndal, a nechal jen ext. Na konektoru co myslite, to by asi rusilo, co? To same bych udelal s mobilem...

Odesláno z iP