Mobil / modem s externi antenou pro pripojeni na internet

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Úterý Květen 15 10:34:44 CEST 2012

Ahoj, Honzo,
v podstatě vyhoví snad libovolný telefon. Vyzkoušeno mám se Siemensem
S45i, Motorolou Z6. Na kopci používáme nějaký USB dongle, který dával
operátor k tarifu. Máme ho v Mikrotiku a ethernetem roztahaný mezi
pracovišti. Signál řešit nemusíme, dva operátoři jsou kousek vedle. Spíš
jsme mívali problémy, že jsme museli vypnout 3G, které modem zaslechl z
velké dálky, ale už bylo nepoužitelné, stále se na ně přepínal a ve
výsledku nefungovalo nic.
Konkrétně ten S45 měl externí konektor, pokud by někdo k tomu měl staré
handsfree, tak máš vyřešenou i anténu. Já svoje staré HF nedávno
vyhodil, jak jinak :-) Rychlost na KST přes telnet musí bý dostatečná.
Láďa