OT Pochvala pro Alzu

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Květen 13 16:58:40 CEST 2012

Dobrý den všem,

nedávno mě příjemně překvapili v Alze. Někdy na podzim jsem kupoval nějaké
věci, platil online převodem a nepovedlo se to kvůli chybě browseru. Když
jsem tam přišel, ukázalo se, že peníze sice byly odeslány správně, ale
objednávka k nim zmizela. Normálně by to vyřešil někdo z IT hned na místě,
ale protože byl zrovna státní svátek, objednal jsem znovu a zaplatil
kreditkou, s tím, že si tam zajdu někdy v pracovní den a peníze dořeším.
Jenže jsem se k tomu pořád nemohl dokopat...

No a před pár dny mě ráno probudila SMS z banky - Peníze z Alzy zpět poslali
sami, aniž bych cokoli udělal. To velmi oceňuji.

PH