OT Pochvala pro Alzu

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Květen 13 17:45:11 CEST 2012

To máte dobré.

Já jsem nedávno dostal refundaci od DX. Jenže to nepřišlo na účet s kartou
,ale zůstalo na PayPalu. Tak doufám, že se alespoň částka použije při další
platbě...

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Sunday, May 13, 2012 4:59 PM
To: HW-news
Subject: OT Pochvala pro Alzu

Dobrý den všem,

nedávno mě příjemně překvapili v Alze. Někdy na podzim jsem kupoval nějaké
věci, platil online převodem a nepovedlo se to kvůli chybě browseru. Když
jsem tam přišel, ukázalo se, že peníze sice byly odeslány správně, ale
objednávka k nim zmizela. Normálně by to vyřešil někdo z IT hned na místě,
ale protože byl zrovna státní svátek, objednal jsem znovu a zaplatil
kreditkou, s tím, že si tam zajdu někdy v pracovní den a peníze dořeším.
Jenže jsem se k tomu pořád nemohl dokopat...

No a před pár dny mě ráno probudila SMS z banky - Peníze z Alzy zpět poslali
sami, aniž bych cokoli udělal. To velmi oceňuji.

PH