OT: UPC internet, koupě kompatibilního modemu?

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Květen 8 21:12:41 CEST 2012

Np oni Vas o tom "zlepseni sluzeb" asi informovali. Me prisel mail 30.3.
a jmenoval se Nove portfolio sluzeb. A byl tam odkaz
http://www.upc.cz/noveportfolio
Ja doted platil 494 Kc mesicne. Protoze se mi to zdrazeni take nelibi a
navyseni na 30Mb nepotrebuju, poslal jsem jim v souladu se vseobecnymi
podminkami pisemnou vypoved. Sla k nim tyden, pak poslali SMSku, ze se
mi ozvou. Zavolala zenska a zacala me premlouvat abych u nich zustal a
slevila z 550 na 350 a nakonec ze mi to daji na rok za 299 Kc.
Nepremluvila me, takze prisel dopis ze to k 31.5. ukonci a abych zaslal
stary modem na jejich adresu. Na to vraceni bacha, na interneru se
doctete o mnoha lidech, co kvuli nevracenemu modemu maji na krku
exekutora a castky az 20 tisic.
K Vasemu dotazu si myslim, ze nemate sanci aby Vas tam pustili (rad bych
se mylil). Bud budete platit nebo koupite jejich modem.

Martin Hanek