OT: UPC internet, koupě kompatibilního modemu?

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Květen 8 21:17:40 CEST 2012

Abych to doplnil, prave prislo vyuctovani na 499, doposud jsem platil
494, nevim proc to zvedli o 5Kc, kdyz to ma byt 499+49Kc. Internet mi
jede 20-25Mb, zenska tvrdila, ze tech 30Mb je garantovanych.

Martin Hanek