Re: OT: UPC internet, koupě kompatibilního modemu?

Úterý Květen 8 20:20:09 CEST 2012

To se dělá takhle:

1) podáte výpověď služeb UPC
2) UPC nabídne slevu, aby nepřišli o zákazníka
3) mezitím se podíváte, co nabízí konkurence (např. naked ADSL 16 Mbit
pořídíte za 499 měsíčně, modem máte na aukru za pár korun nebo vám ho
dá i operátor za korunu)
4) porovnáte nabídku UPC s konkurencí a podle toho buď výpověď
stáhnete nebo přejdete ke konkurenci

P.K.