LCR meter - konstrukce

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pátek Květen 4 17:37:00 CEST 2012

Tech 10uV je na vstupu ne na vystupu...
Dalsi vec je, ze PSRR je -90dB ale pro 10kHz pro -VCC an 100kHz na +VCC
(pri +/-12V) a pak jede nahoru s pribyvajici frekvenci. Takze je potreba
znat i kmitocet toho sumu na napajeni. Dalsi dost "podezrela" vec je, ze v
DS se pro charakteristiky uvadi zisky -1 -2 -5 -10 a +1 +2 +5 +10. To je na
hony vzdalene 40dB a 60dB. Pocitam, ze by se takovym zesilenim taky radi do
DS pochlubili...

PK