Re: LCR meter - konstrukce

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Pátek Květen 4 19:00:27 CEST 2012

Nemam po ruce DS tak ze mozne je vse.
Pokud se nepletu tak je celkem jedno zda je 10uV na vstupu nebo vystupu, pokud je 10uV na vstupu tak se promitne na vystup a pokud je zesileni vetsi nez jedna tak se stejne jako signal ze vstupu zesiluje i ruseni z napajeni.
Pokud je PSRR -90dB a zesileni OZ +40dB tak PSRR na vystup je defakto jen -50dB jelikoz se signalem se bude zesilovat i sum z napajeni.

Jrika