Re: LCR meter - konstrukce

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Pátek Květen 4 17:20:14 CEST 2012

+-12V, pekne, ale ono jde spise o to jake jsou parametry onoho zdroje +-12V a jak se toto napeti dostane k zesilovaci, jak je osetreno atd.
Napajeci piny zesilovace jsou vlastne take vstupy "signalu", ktery se promita na vystup.
Vse co neni DC a je privedeno na napajeci vstupy zesilovace se v nejakem pomeru dostane na vystup, tento pomer se jmenuje PSRR (Power Supply Rejection Ratio)
AD8021 ma PSRR cca -90dB, pokud OZ budeme napajet napetim s sumem, zvlnenim jen 10mV a uzemnime oba vstupy tak na vystupu bude 0,01*10^(-90/20)=316nV tedy 0.316uV coz u signalu s maximem 10uV predstavuje pres 3%.
"Bezne" zdroje mohou sumet i o rad vice, bez vetsich problemu.
Zdroj proto musi byt navrzen jako low noise a u OZ pak patricne blokovan kondenzatory.

Jirka