overeni dostupnosti URL

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Březen 23 09:05:53 CET 2012

Jede, ale fydlifox hned zahlásil hlášku, přidal jsem výjimku a je tam Portál
Hybridní pošty.

Toto připojení není důvěryhodné

Požádali jste Firefox o zabezpečené připojení k serveru
online.postservis.cz, ale nelze ověřit, že tomu tak skutečně je.

Pokud je požadováno zabezpečené připojení, měl by server předložit
důvěryhodnou identifikaci a tím prokázat, že se připojujete na správné
místo. Nicméně, identita tohoto serveru nemohla být ověřena.

Co mám teď dělat?

Pokud se k tomuto serveru obvykle připojujete bez problému, může tato chyba
znamenat, že se za tento server někdo snaží vydávat, a neměli byste
pokračovat.

Technické detaily

Při spojení s online.postservis.cz nastala chyba, protože je používán
neplatný bezpečnostní certifikát.
Certifikát není důvěryhodný, protože jeho vydavatel je neznámý.
(Kód chyby: sec_error_unknown_issuer)