OT: overeni dostupnosti URL

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Březen 23 08:57:33 CET 2012

Zdravim,

mel bych prosbu. Mame zakaznika (asi nejaky domaci user), ktery tvrdi,
ze mu tato URL nechodi:
https://online.postservis.cz/

Postupoval tak, ze nejprve sel na tuto URL:
http://online.postservis.cz

zde si v IE 8.0 stahnul a naimportoval certifikaty a nasledne chtel
prejit na vyse uvedenou HTTPS adresu.

Bohuzel ta mu hlasi v browseru jako kdyby server nebyl dostupny takze to
neni problem s vadnymi certifikaty.

Psal mi, ze to zkousel pres pripojeni u UPC a jeste nejake CDMA (nevim
od koho).

Muzete mi prosim ti co mate UPC overit dostupnost te prvni adresy
(klidne bez importu certifikatu). Chci vyloucit zda to neni nejaky
bordel u UPC, protoze ten server prokazatelne jede.

Radek Vicek