overeni dostupnosti URL

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Březen 23 09:22:17 CET 2012

To staci...pokud tedy jste pripojen pres UPC.

Ty crtifikaty tam nemate takze tyhle informace jsou OK.

Dulezite je ze se z UPC dokazete na ten server dostat. Ten dotycny se na
ten server ani nedostane - napise mu to, ze server je nedostupny. Pritom
na http mu najede.

A jine stranky s SSL mu udajne funguji.

Radek Vicek