OT: duch vs. hmota (bylo: Re: Laser je skodlivy - Re: OTHadankanavikend)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červen 18 15:35:58 CEST 2012

Dne 18.6.2012 9:36, Andrej Jancura napsal(a):
> Nechcem sa ta dotknut, ale si uz tiez totalne vymlety a nemozes
> tolerovat 4-5 ludi, ktori maju ine zmyslanie a zivotny styl ako ty? Ja
> osobne som si toto vlakno rad precital a myslim si, ze obcas sa tu
> moze objavit aj ina tema a fakty ako bezducha technika,
Dovolim si nesouhlasit - jestlize je to " ina tema a fakty ako bezducha
technika " ,
tak to sem proste nepatri ....
>   ktorej tu
> naozaj nikto nerozumie, vratane nasho doktora... Myslim, ze ked sa tu
> okrem ineho bezducho diskutuje o 14Kc
Nebylo to o 14, ale o 28 Kc, a neslo tu az zas tak o ty penize, jako o
princip.