OT: duch vs. hmota (bylo: Re: Laser je skodlivy - Re: OT Hadanka na vikend)

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Středa Červen 13 21:03:48 CEST 2012

> Každá ideologie je tupá zhovadilost, nevím jak se neosvědčil
> materialismus, za to vím, že v dějinách lidstva bylo nejvíce krve
> prolito ve jménu Boha, potažmo jimé entity (ideologie). Děkuji, nechci,
> nechci žádnou ideologii, nechci žádné vymívání mozku jakoukoli
> ideologií/náboženstvím. A je mi úplně jeno, že mě po smrti nečeká 99
> panen, bezúročná půjčka, či jiná zhůvěřivost

Ateismus je víra jako jakákoliv jiná. Jen neskutečně tupá.

Víra (to zná málokdo) a náboženství (tomu rozumí všichni) souvisí, ale
nemusí to být těsné.

A ještě k porovnávání množství ostudy, kterou způsobil ateismus a teismy:
pokud ve výpočtu zohledníme dobu působení těchto zdánlivě
antagonistických systémů může být výsledek překvapivý.

Ale obávám se, že platí co by řekla moje babička: komu není shůry dáno,
v apatyce nekoupí.

ZU