ADMIN STOP Re: OT: duch vs. hmota (bylo: Re: Laser je skodlivy - Re: OTHadankanavikend)

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Červen 18 11:36:36 CEST 2012

Vazeny, hodnoceni si nechte od cesty...tusim, ze mate dost starosti
ukocirovat tu diodu s pašíkem, baterkou, zdrojem a solarem.

Takze se zamerte na to co vam sem napsalo uz vic lidi a bezte neco
dostudovat.

RV