OT: duch vs. hmota (bylo: Re: Laser je skodlivy - Re: OTHadankanavikend)

APA navrhpcb na gmail.com
Pondělí Červen 18 11:30:12 CEST 2012

Tady byla zmínka a víc sena jste vyprodukovali vy 2 vašimi konstruktivními
komentáři komentáře ke dvoum vláknům za sebou tedy 4 zbytečné maily x 1000
adres :-)

Jestli na to nemá pan Mlynarčík energiu mi odpovědět (v jiném), tak kde
bere energiu komentovat každou kr..... s inf. hodnotou = 0 a já to přes Aku
napájení snad nedořeším :-(