Modul ctecky Mifare

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pátek Červen 15 08:20:38 CEST 2012

Čtečka od ACG funguje po startu tak, že posílá číslo karty opakovaně po
celou dobu přítomnosti karty v poli. Pokud přijme data nebo rušení na RX
pinu, tak se automatické posílání zruší a přejde se to příkazového režimu.
Pak čte karty jen, když se pošle příkaz Select.

Takže bych se chování neznámé čtečky raději nesnažil odhadovat.

L.