Modul ctecky Mifare

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Červen 15 08:57:52 CEST 2012

SB2240 nebrat, meli jsme je, same problemy a po spatnych zkusenostech je
dokonce SOS prestalo dodavat.
ID-20MF musite zaslat prikaz aby precetla, ale taky jsme je opustili:
https://dl.dropbox.com/u/16256810/TH-AXA020MF.pdf
Doporucuji SL032, take ji musite zaslat prikaz, ale pouze jeden na
vsechny typy Mifare karet:
http://www.stronglink-rfid.com/en/rfid-modules/sl032.html
je sice vetsi 46x46mm, ale jsme spokojeni.

Martin Hanek