Modul ctecky Mifare

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Červen 15 08:10:11 CEST 2012

Konkretnu citacku nepoznam,
ale vsetky ktore som mal v ruke (aj mifare, konkretne od HIDu ale cena asi nepotesi)
funguju rovnako, teda cislo karty poslu po priblizeni karty k citacke
a opat po oddialeni a opatovnom priblizeni.
U niektorych sa da citanie naopak vyblokovat, ale pokial ten drat nezapojite
nic sa nedeje.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Friday, June 15, 2012 2:37 AM
To: HW-news
Subject: Modul ctecky Mifare

Pouzivate prosim nekdo modul/ctecku Mifare ID-20MF od ID Innovations ?
Potreboval bych zjistit, jestli tato ctecka po priblizeni karty automaticky odesle ID karty. Povazoval bych za samozrejme ze ano, ale u nejakych australanu jsem se docetl, ze snad se te ctecce musi poslat zadost o ID.
A v dokumentaci ke ctecce (tradicne dost mizerne) o tom neni zadna zminka.
Neni mi jasne, jak by pak system poznal, ze je nejaka karta v dosahu, kdyz mu ctecka sama nic neposle.

Pripadne nemate dobre zkusenosti s nejakym jinym dostupnym modulem Mifare za rozumnou cenu (rekneme do 1500 Kc bez DPH) ?
Potrebuju jen modul s interni antenou, nikoli cele zarizeni. A pokud mozno do rozmeru cca 40x40x15 mm. Tomu odpovida tahle ctecka ID-20MF (o ktere ale nevim jak funguje), pripadne modul SB2240 od Sunbestu (o tech vim jak funguji, a neni to nic moc).

Diky za pripadne info.
Petr Labaj