Re: Ktere televize umi PiP s dvěma hdmi signály?

Čtvrtek Červen 7 17:40:42 CEST 2012

Dne 7. června 2012 16:56 Na <navrhpcb na gmail.com> napsal(a):
> Nikdo nevi nic o HW televizí a fci PiP?
>
> Chci pustit obsah z hdmi a z vga nebo jineho hdmi a sloučit v PiP, ale
> samsung to umel jen z tuneru + vstup a ne ze 2 vstupu...

To je takový problém se zeptat u výrobce? Sony, LG, Philips,
Panasonic, všichni mají zastoupení v ČR, všichni mají www stránky a
určitě tam najdete i nějaký kontakt na zákaznickou podporu.

Nebo obejít pár prodejen, kde mají celou stěnu vystavených televizí a
pokud tam nebudou mít zrovna nabito, tak vám určitě ochotně předvedou,
co televize umí.

> Take mi zajima, zda uz ma nejaky vyrobce standardne dvb-t2 tuner?

Stačí trochu hledat, třeba tahle ho má:

http://download.p4c.philips.com/files/3/32pfl4007t_12/32pfl4007t_12_pss_ces.pdf

P.K.