Re: Ktere televize umi PiP s dvěma hdmi signály?

APA navrhpcb na gmail.com
Neděle Červen 17 19:07:47 CEST 2012

Dne 7. června 2012 17:40 Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com> napsal(a):

> To je takový problém se zeptat u výrobce? Sony, LG, Philips,
> Panasonic, všichni mají zastoupení v ČR, všichni mají www stránky a
> určitě tam najdete i nějaký kontakt na zákaznickou podporu.

vsichni maji externi callcentra kde sotva se dorozumite cesky :-)

> Nebo obejít pár prodejen, kde mají celou stěnu vystavených televizí a
> pokud tam nebudou mít zrovna nabito, tak vám určitě ochotně předvedou,
> co televize umí.

bohuzel mimo prahu brno dost tezko vam predvedou i TV napojenou na 1 HDMI,
u nas to maji rozvedene bud IEC anebo v lepsim pripade pres komponentni
analog :-D

asi jedine sehnat 2 telefony s HDMI vystupem a jit to zkusit, odhaduji tak
10 hodin v cudu na pokusy... a to jeste pokud sezenete k tem TV dalkove
ovladace a co kdyz to umi az nejaky vyssi verze firmware?

Jednoduzsi bude asi obeslat vyrobce mailem.

> Stačí trochu hledat, třeba tahle ho má:
>

> http://download.p4c.philips.com/files/3/32pfl4007t_12/32pfl4007t_12_pss_ces.pdf

on ho má každý výrobce už 3 roky, ale jaxi ne pro český trh :-))

Zkusil jsem najít *32PFL4007T* u nás v česku a co myslíte?

v provedení 32PFL4007*H*

http://www.zbozi.cz/?q=32PFL4007

 ho nikdo nemá ...