Re: Ktere televize umi PiP s dvěma hdmi signály?

Na navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Červen 7 16:56:24 CEST 2012

Nikdo nevi nic o HW televizí a fci PiP?

Chci pustit obsah z hdmi a z vga nebo jineho hdmi a sloučit v PiP, ale samsung to umel jen z tuneru + vstup a ne ze 2 vstupu...

Take mi zajima, zda uz ma nejaky vyrobce standardne dvb-t2 tuner?

Odesláno z iPadu