Ktere televize umi PiP s dvěma hdmi signály?

Na navrhpcb na gmail.com
Pondělí Červen 4 23:28:26 CEST 2012

Protoze je to tak Dano historicky? Take by lidi co tv nemaji křičela, proc to maji platit i oni? Take jsem za zruseni poplatku, protoze jen ceska posta na nich mela nejmene 80 milionu ročně!

A kde koupim špičkový monitor s hdmi? A za kolik?

Podle nazoru IT je Nejlepsi pomer cena/kvalita prave dvb-t televize, tak nevim... Rad bych si takovou televizi ale bez tunelu koupil, jenze to nejde!

Take mi dost vadi na tv samsung, ze si nemohu pustit obsah z hdmi a z vga nebo jineho hdmi do PiP, šlo tam namixovat do pip jen z dvbt + ostatni :-( jenze já nemam antenu...

Ktere televize umi PiP s dvěma hdmi ????

Odesláno z iPadu