[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Červen 4 10:11:44 CEST 2012

//To, ze si neco koupim a do smrti s tim nebudu mit naklady si vazne muze myslet dospěly člověk?

Neviem ako u vas, ale mna to stoji 5 eur mesacne na koncesionarskych poplatkoch.
To je uz aj tak dost na to, co sa da za tie peniaze pozriet. Ako som uz napisal, nie je problem
tych 1,20. Problem je pristup k zakaznikovi: Kupil si si primac, parabolu atd... Tak uz tazko cuvnes, predpokladame
ze ti bude luto prijmac a antenu vyhodit a ten poplatok nam pekne zacalujes. Ze sme slubovali ze to bude zadarmo do konca zivota?
No inak by si si prijmac a kartu nekupil. Ze platis koncesionarske poplatky? To nas nezaujima.
Ze kartu vlastne vobec nepotrebujes? Aly my to potrebujeme aby sme za nu mohli uctovat.
Takze OVCE zaplatia, a ti uvedomeli, co sa nenechaju podvadzat s tym nieco urobia.
Karty sa predavali v case ked este DVB-T nebezal. To je teraz uz niekde inde takze moznosti su.
Takze som zakaznik ktory chce len to, za co si uz zaplatit. Neplacem pre 1,20EUR, len si nenecham so sebou zametat

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Na
Sent: Saturday, June 02, 2012 3:35 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Na satu je v hd volna ct4 ct1 nova prima markýza tusim...

Takze vas nejaky servisní poplatek netrápí. Tak to ma byt, chci - platím, nechci - neplatim. A pokud jsem podveden tak neplatim a neco dělám. Mužem jen hádat zda do zari zavedou balíček zaklad za 99 kc nebo tak neco a co v nem bude, protoze snižovat pocet karet, to marketingově nevypadá dobře ale tady zadna jina konkurence neni...

To, ze si neco koupim a do smrti s tim nebudu mit naklady si vazne muze myslet dospěly člověk?

i s ohledem na nadsázkovou reklamu, kterou obvykle člověk od 10 let nahoru by mel začít chápat... Nic netrvá věcně ani láska k jedne slečně, tak proc komerční sluzba?

A upřímně, kdo z vas by si dnes koupil kartu pro prijem pouze ceske televize? A kdyz bude čt dobře vyjednávat, tak signal čt pojede i bez placeni...