[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Červen 4 10:52:55 CEST 2012

Uz se k tomu nechci moc vracet, je to porad dokola, ale koncesionarsky
poplatek prece NEMA nic spolecneho s tim jestli platite nebo neplatite
nejake poplatky Skylinku. Koncesionarsky poplatek platite STV (u nas CT)
a poplatek po Vas chce Skylink, ktery provozuje nejaky satelitni prijem.
To ze CT a asi i STV plati provoz transponderu na druzici pro Skylink
nebo ze Skylink vyuziva zaplacenych transponderu Vas nijak neopravnuje
mit tyto kanaly zadarmo - leda ze by to mely CT/STv ve smlouve se
Skylinkem. Pak by to ale resily ty televize.
Kdyz budete mit UPC nebo Digi platite take porad a prijimate CT/STV.
Slevu Vam na ne nedaji. To same je v kabelovkach - zakladni nabidka je
za nejaky pausal a jsou tam v podstate "volne" siritelne kanaly.
Ze Vas klamave zlakali svym reklamnim tvrzenim, ze to bude navzdy
zadarmo je asi jasne, ale prosim nemichejte koncesionarske poplatky do
poplatku za provoz nejakeho satelitniho systemu.

Martin Hanek