[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Na navrhpcb na gmail.com
Pondělí Červen 4 01:14:21 CEST 2012

> Já jsem ten jejich obchodní model chápal tak, že základ, tj. balíček
> GRATIS je prostě zdarma, resp. zaplatíte za novou kartu a pak už nic
> (přesně tak to prezentovali a vlastně prezentují dál) - protože jejich
> náklady na poskytování programů z balíčku GRATIS jsou nulové nebo
> téměř nulové. (Na rozdíl od placených balíčků programů, které musejí

Info z netu bylo, ze uplink jednoho programu na sat stoji cca 1m mesicne, i kdyby to dnes byla polovina (a pro majitele celého transponderu a kodexu a trasy to bude max. dalsi polovina) i kdyby cast televizi (ceska televize) uplinkovala svymi naklady, tak stejne nemale fixní naklady na provoz tu jsou, neumim posoudit, jak velke a zda by se daly hradit z marze a penez diváků placenych baliku

Jisteze zabaleni do servisního poplatku je ojeb na zákazníky ale to se stava vsude. Co Na to Česká televise se pry uvidi, pry o tom predem nevěděla

> nějak přeprodávat od HBO, Nat Geo atd.). A že počítají s tím, že
> většina zákazníků si aspoň občas koupí nějaký placený balíček. V tom
> byla (a vlastně je) jejich výhoda, na rozdíl od UPC nebo DigiTV, kde
> podepíšete smlouvu a pak platíte každý měsíc pravidelně. Zatímco u
> CS/Sky prostě zaplatíte třeba na jeden měsíc za libovolný balíček a
> další měsíc za jiný balíček nebo třeba za půl roku... takovou
> flexibilitu UPC ani Digi ani žádný kabelový operátor nenabízí (nebo
> snad jo?). A to, že ten základ byl prostě zdarma, tj. bez extra

Ne a prave proto fakticky zdražili a zůstali nejlevnejsi:-) asi přišli na to, ze trh je saturovan a vy nikam jinam neutecete, pokud chcete neco vic nez jen dvb-t :-) pripadne je to jen motivace dovymenit ty crypto za ice do 1.9. a s timto poplatkem jeste hybnou. Jen ma spekulace.

> poplatků, to jsem chápal jako formu reklamy nebo propagace --> díky
> tomu přece měli tolik prodaných karet --> zákazníků a tím víc měli
> těch občas koupených balíčků, např. někdo si koupí sport, když je
> finále, někdo filmové kanály na zimu, atd. atd.

Pak neplati servisni poplatek. Mohou si vzit film europe za 50,- a pak usetri tech 29 Kc :-) ze by novy kandidát na nejprodávanější kanál?:-)

> Jenže tady je přesně vidět, jak uvažuje nový majitel (resp. nějaký
> manager), máme 2 miliony registrovaných karet, zpoplatníme 30Kč /
> měsíčně, máme 60 mega příjem, takže se nám ta investice vrátí za dva
> roky, no ne? Jo aha, společnost, kterou jsme právě koupili, slíbila

Tak to jiste ne, je jasne ze cast odpadne.

> zákazníkům základní služby zdarma (resp. jen za pořizovací cenu
> karty), tak to nezpoplatníme přímo, ale nazveme to třeba
> administrativní poplatek nebo servisní poplatek nebo udržovací
> poplatek nebo nějaký jiný poplatek, to nám určitě sežerou i s
> navijákem, náš průměrný zákazník má určitě IQ někde kolem 60...

Co iq, par vykriku a vysumi to treba:-) A co tmobile-skylink? Tam poplatek oznámen nebyl a karta byla za půlku a bez 2 mesicu boňusu jinak byla stejna