Re: Prepetovka, vas nazor ?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pondělí Červenec 23 15:47:12 CEST 2012

Neresi? Ja bych rekl, ze u VN izolatru se nic jineho nez mokre a spinave neresi a to jsou podstatne delsi slozitejsi a izoluji radove mensi napeti.
Co dela vlhky izolator na 400kV je slyset zde http://www.youtube.com/watch?v=JZL0W4MU96Q
delka je z toho snad take patrna.
Konstrukce moderniho izolatoru na 400kV v detailu zde, opet se vesi 3 na sebe

http://fotkyweb.rajce.idnes.cz/rekonstrukce_vedeni_VVN_400_kV_2/#s008_1.jpg

Hutta