[OT] Flexa

Sobota Červenec 14 22:49:18 CEST 2012

Flexu jsem měl taky čínskou, Extool (prý ta lepší Čína). Prodavač mi
vysvětlil rozdíly proti těm lepším. Kolečka nejsou frézovaná, ale
lisovaná (prášková metalurgie). Vinutí na rotoru není zalité, při řezání
betonu ho prach (v chladícím vzduchu) nahlodává. Nejvíc jsem s ní řezal
beton. V záruce mi měnili vypínač, byl v něm prach a nechodil. Prý lepší
flexy mají vypínač prachotěsný. Chvíli po skončení záruky odešel motor,
mezizávitový zkrat na rotoru. Zkusil jsem jestli by mi vyměnili rotor.
Zeptal se mě jak dlouho mi vydržžela. Prý 2,5 roku je nadprůměr,
náhradní díly na tohle nejsou. Záruky řeší tak, že pár kusů rozeberou na
náhradní díly a další servis neřeší. Takže jsem si koupil o třetinu
lehčí Makitu a plná spokojenost. Servis tam je zajištěný. Příklepovku
(vrtací kladivo) mám taky čínskou. Když do toho dám vrták na instalační
krabice, po pár dírách do betonových skořepinových tvárnic motor smrdí.
Připadá mi že Číňan šetřil na průřezu drátu. Ale mám jí 3 roky a zatím drží.
Anděl