[OT] Flexa

KarelM a8dtljb na gmail.com
Sobota Červenec 14 22:03:51 CEST 2012

Jak uz jsem psal, cokoliv cinskeho uz nechci, nevim jak Vy umite
reklamovat, ale ja to neumim. A uz vubec nemam cas na prostoj, kdy mesic
cekam na nejisty vysledek. Problemove reklamace cehokoliv je taky duvod,
proc to koupim na nejlevnejsim eshopu ktery najdu. Opravim si sam, jen
chci dostupnost dilu, tot oc mi bezi.
K.