[OT] Flexa

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Červenec 16 10:32:28 CEST 2012

 16.7.2012, 10:23:52

Extool prodava na ceskem trhu 3 rady. hobby, profi a dokonce industri ;-)
Ktera byla ta vase ?

Naprosta vetsina naradovych firem prodava vice rad, dokonce treba i
metabo, ktere drive delalo vyhradne profi vyrobky, dneska prodava v
bau-xxx flexu za 1800. Je jasne, a od pohledu i zcela zrejme, ze to je
jiny stroj nez koupite za 5000 v metabo prodejne. Totez zminovana
makita, modely za 2000 i za 7000, pricemz ty druhe se v CR prilis
nevyskytuji.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz