Uloha z kombinatoriky a samorezne konektory na plochy kabel

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Červenec 12 18:12:05 CEST 2012

Z toho si vůbec nic nedělejte. Považuju se za dost (dokonce velmi)
šikovného, ale s kabely a konektory mám - nechápu proč - úplně tentýž
problém.

Nejsem schopen si opakovaně pamatovat uspořádání vývodů na různých (a to
i velmi používaných) konektorech a pravidelně se mi stává,  že něco
otočím apod.

Takže vězte, že z kategorie příslušně vzdělaných a postavených lidí
jsme takoví blbci nejméně dva ;-)

Podle mě je to tím,  že nad věcí moc přemýšlíme, namísto abychom to
udělali "selsky a mechanicky". Cvičená opice to obvykle zvládá bez
těchto potíží...

Mimochodem: už se někdy někomu stalo, že sbíhá a vybíhá moře schodů
zcela automaticky a rychle, pak začne přemýšlet nad tím, jak tam ty nohy
vlastně klade....a rozbije si hubu (nebo alespoň skoro)? Mně víckrát...

---
Jirka