Uloha z kombinatoriky a samorezne konektory na plochy kabel

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červenec 12 17:59:38 CEST 2012

Pretocit sa bez zmeny funkcnosti neda, lebo je kratky (cca 10cm) a siroky (34 resp. 40 vodicov, t.j. asi 4-5cm).

Este som ale nepocul uspokojivu odpoved... Mne to vychadza tak, ze "uspesnost" je bud 1/4 alebo 1/8 a zalezi na type kablu. Ale mozno sa aj ja mylim.

---

Takze k motivacii: kedze su dovolenky atd., pripadla mi mila uloha urobit zopar ukonov aj vo vyrobe (inak sa manualnej praci ako prislusnik pracujucej inteligencie vyhybam :-) ). Okrem ineho som robil po 15 kusov z dvoch druhov takychto kablikov. Samozrejme su k dispozicii vzory, na ktorych je napisana dlzka kabla ktoru treba sekat, na co je prislusny nastroj. Na zasekavanie je tiez prislusny nastroj a nasa vyroba tieto kabliky standardne robi s minimalnym odpadom, takze tam problem nie je.

Pri robeni prveho druhu kabla som prvy kus pokazil, lebo som si neuvedomil, ze po zalozeni "odlahcovakov" sa mi konektor pretoci a kluc zvonka prejde dovnutra. Ostatne uz boli dobre.

Pri robeni druheho druhu som prvy kus sice nepokazil z funkcneho hladiska, ale z estetickeho, lebo som nedal pin 1 na oznaceny vodic :-)

Ale uvedomil som si, ze tu ulohu neviem vyriesit bez toho, aby som si pisal a kreslil na papier, jednoducho si to neviem predstavit 3D...

wek