Uloha z kombinatoriky a samorezne konektory na plochy kabel

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Červenec 12 17:06:38 CEST 2012

Riesenie PH splna elektricku funkcnost (ci je druhy konektor hore/dole
nevadi, zrkadlove polohy su elektricky zhodne), ale uz nie podmienku,
ze sa kabel nesmie prekrucat.

miro