[OT] Re: Uloha z kombinatoriky a samorezne konektory na plochy kabel

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Čtvrtek Červenec 12 18:19:24 CEST 2012

Kdyz uz po schodech bezim, tak je to tim, ze pospicham a tudiz myslim na
neco jinyho. Ale uz jsem se kolikrat zrakvil tim, ze jsem pri tom mysleni
na neco jineho ty schody spatne "spocital" / prehledl at uz cestou dolu
nebo nahoru.