Uloha z kombinatoriky a samorezne konektory na plochy kabel

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 12 15:16:11 CEST 2012

Jde o to, jak mu to pripravite a kolik ruznych typu bude delat.
Pokud tomu blbovi udelate alespon jednoduchy pripravek napr. z kusu
plechu s ohnutymi konci - delka plechu slouzi jako merka pro delku
kabelu (budou-li vsechny stejne), kdyz to podle neho bude strihat,
tak bude zajistena kolmost strihu, kabel polozi podle hrany a o ohnute konce
opre konektor, takze bude konektor nacvaknuty kolmo.
Nejlepe primo na pripravek nakreslit polohu klicu a barevneho vodice.

Zkusenosti ze zivota:
- maly pocet mechanickych praci si udelat sam
- pro velky pocet pouzit blbce, ale nesetrit na priprave pripravku

PL

********************************

From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, July 12, 2012 3:01 PM
Subject: Uloha z kombinatoriky a samorezne konektory na plochy kabel

Majme kus plocheho kabla a dva samorezne konektory, napriklad http://www.sos.sk/?str=371&artnum=40661&name=FL20EC .

Kolkymi sposobmi sa tie konektory daju zaseknut na dva konce kabla?

Aby som trocha spresnil, ide mi o funkcnost (cielom je odhadnut vytaznost vyroby prepojok ak ich robi totalny blbec), t.j. na polohe klucov zalezi, na farbe kabla (vratane oznaceneho vodica) nie.

Pre pokrocilych je tu aj doplnujuca otazka: aka je vytaznost pre pripad, ze ratame nielen rozne otocene konektory, ale aj to, ze mozu byt zaseknute uplne zle (nakrivo, s kablom nedocahujucim po koniec, s pokrkvanymi "vidlickami" apod.)?

wek