Uloha z kombinatoriky a samorezne konektory na plochy kabel

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červenec 12 15:01:38 CEST 2012

Majme kus plocheho kabla a dva samorezne konektory, napriklad http://www.sos.sk/?str=371&artnum=40661&name=FL20EC .

Kolkymi sposobmi sa tie konektory daju zaseknut na dva konce kabla?

Aby som trocha spresnil, ide mi o funkcnost (cielom je odhadnut vytaznost vyroby prepojok ak ich robi totalny blbec), t.j. na polohe klucov zalezi, na farbe kabla (vratane oznaceneho vodica) nie.

Pre pokrocilych je tu aj doplnujuca otazka: aka je vytaznost pre pripad, ze ratame nielen rozne otocene konektory, ale aj to, ze mozu byt zaseknute uplne zle (nakrivo, s kablom nedocahujucim po koniec, s pokrkvanymi "vidlickami" apod.)?

wek