[OT] vyber zrcadlovky

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 31 20:33:26 CET 2012

Dne 31.1.2012 17:25, Kuba Jan napsal(a):
> Kdyz delam brutalni vyrezy, montaze a porovnavam skla.
aha - takze jsem se moc nespletl - muzeme neco videt z vasi tvorby -
abysme videli ty vase vyrezy?

> A pokud na 100 procentnim nahledu vidim rozmazane kraje, tak to na
> poradne udelane fotce 20x30 uvidim take.
berete si na to lupu? na A2+ se nekouka z 20cm a mikroskopem :-(

jinak k tem tiskum - spocitejte si kolik (podle DPI) je treba nativni
rozliseni na takovou fotku A2+ tistenou na kvalitni fototiskarne (cca
60kKc a vys) - mozna zjistite, ze se nejake ty pixely nekde vzaly!! -
protoze z fotaku vylezt nemohly - tisk na A2 v rozliseni 600DPI vyzaduje
138Mpxl coz je tak priblizne 10x vic nez ma rozliseni vas fotak - tak by
me zajimalo co ze to tam zkoumate!! protoze devet z deseti bodu vam tam
doplnil RIP tiskarny

> A jestli to treba nekdo nevidi, tak pak je jedno jaka skla pouziva a
> muze i na A2 formaty pouzivat levne UZ na plnou diru :-(

vite zrovna jsem prijel z fotosetkani na Sumave (na Velkem Javoru) - na
nasich srazech je pravidelne dost techniky na zkouseni - jsou tam lidi
co maj v cajku ulozeno pres 0.5MKc a nekteri jeste vyrazne vic

neznam zadnej sirokac, kterej by kreslil az do rohu tak jak o tom
basnite - ona kresba a ostrost neni vse - je to stejna chimera a blbost
jako snaha presvedcit lidi ze cim vic Mpxl tim lepsi fotak

znam jen jedinej fotak, kterej se blizi dokonalosti (i na 1:1) a tim je
pro me Leica S2 a na ni delana skla - fotak je ale za cca 450kKc a jedno
sklicko tak 100-300kKc - ma ho kolega na Dynaxforu a prave se vratil z
Afriky tak se muzete inspirovat:
http://www.java240.net/?page_id=104

ale je to jeste mensi nez ty co jsem vam posilal ja, takze predpokladam,
ze vam na to take bude stacit ten staniol