MX- 5xx stavime indukcni pajecku

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Neděle Leden 29 18:52:31 CET 2012

myslim ze som ku realizacii zariadenia dostatocne pripel ked sa
vytvarala jeho kopia.
Tak isto ako ty som konkretne vytvoreny prototyp nevidel takze k
technickej stranke realizacie nemam co povedat. Domnievam sa ze je to
lepsie ako pri kazdej zmienke o frekvencii vyssej ako 50Hz rozpravat ako
to nebude fungovat a vsetko to zarusi. Dalej ku konkretnostiam sa ale uz
nedostaneme lebo kedysi sme sa tym zaoberali ale koli zlym kapitalistom
sme uz teraz nad vecou a je nam to vlastne jedno. Vsakze.