MX- 5xx stavime indukcni pajecku

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Neděle Leden 29 19:36:49 CET 2012

Pokial sa pamatam, nechce sa mi to hladat v archive, nafotil si
original, dal si sem fotky, postol si schemu z internetu a prehlasil
ze to ide na 13,56MHz... Nic viac si k tomu nepovedal, gro obvodovej
analyzy urobil p. kolega Krajinka... A dnes si k technickej stranke
nepovedal vobec nic. Akurat si mal nepriame poznamky na moju adresu...
Ale budem uz ticho.

A.