MX- 5xx stavime indukcni pajecku

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Neděle Leden 29 17:22:12 CET 2012

Ja mam na veci trochu iny pohlad. Nerad by som nasiel znova vykradnuty
byt, ci prisiel do konfliktu so "zelenymi ufonmi..." Z toho pramenia
vsetky moje obavy, pretoze dostat sa do sraciek je naozaj lahke,
horsie sa z nich dostat von, ak sa vobec z nich niekedy von dostat da.

Ale k veci. Som hned v uvode napisal, ze ta frekvencia je minimalne
cudna a za tym si stojim. Osobne by som podobny bastel nerobil, pokial
by som si nebol isty, ze to nesvieti do 6GHz, ci do kolko su platne
normy. Darmo postavite filter na 14MHz, ked vam bude robit neplechu
2,3,5,7 ci 17 harmonicka... Od nejakej frekvencie to bude znova
prepustat. A kto vie, ci sa znova netrafite do inych ale tiez cudnych
alebo zakazanych frekvencii.

Balu a teraz otazka pre teba. Nechces nam ty ako dobre plateny
renomovany vedec, tiez nieco povedat k technickej stranke a
technickemu rieseniu elektroniky a pristroja? Mas jediny pristup k
potrebnej technike a predpokladam, ze po vikendoch aj cas. Pozri ja tu
tliacham blbosti, kolega radioamater nam tu dal nejake cisla, takze
obidvaja sme tu aspon cosi k veci povedali. Ostal si uz len ty, co
zatial k technike nepovedal nic...

A.