satelitni prijimac vantage vt-1s nechapu to.

APA navrhpcb na gmail.com
Neděle Leden 29 08:48:30 CET 2012

to je casty problem mezi tv a ci modulem a transponderem a bitratem
kanalu (karta na to nema vliv), jedna rada panasonicu 2009 s tim mely
velky problem... jedine co muzete je upgradovat fw televize a ci
modulu anebo vymenit modul (treba za ten s irdetem a pak vymenit i
kartu)...

jeste vetsi problemy delaly samsungy... a uplna chutovka je ladit sat
v samsung 2011 modelech, tam to bez editace v PC je prakticky
neproveditelne setridit kanalovy list, za me = nepouzivat zabudovany
sat v tv, je to vzdy opruz...

za 1500,- si kupte radeji hd box - ten umi vsechny karty a mnohem vice
- (radsi nez obycejny ci modul a irdeto kartu - za stejny penize),
jednu kartu (nejlepe ice - univerzalni) a tu jednu kartu si muzete
zadarmo nasdilet po byte a misto prenaseni karty anebo placeni okolo
100Kc mesicne (skylink, upc) za druhou kartu pouzivate jednu ve vsech
prijimacich. I kdyby zapli omezeni, tak to omezi jen to, ze karta
pojede v jednu chvili na jednom prijimaci, v soucasnosti by jela na
vsech..